De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
·   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
·   poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
·   ai posibilitatea sa acorzi rating cartilor si filmelor si sa faci comentarii cu privire la cartile si filmele preferate;
·   poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de lectura si de cumparaturi de pe www.elefant.md;
·   esti invitat la evenimentele off-line organizate de www.elefant.md, la targurile de carte la care participam si la intalnirile cu personalitati culturale pe care le vom organiza.

Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum comand?
Prin intermediul www.elefant.md poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa la o librarie. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:
·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
·   vizualiza costul produselor alese;
·   scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 061.000.901, de luni pana vineri, intre 09-20, iar sambata si duminica intre 09-17.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb Mall Online SRL. isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Pot adauga in cos produse din domenii diferite?
Da. O carte, un costum de baie sau o jucarie, toate pot intra in cosul tau.
Mentionam ca in cazul in care in cos aveti produse din categoriile Carte, Muzica, Film, Jucarii plus produse din categoria Fashion, livrarea acestora are termene de livrare diferite, iar costul transportului se plateste separat pentru fiecare colet in parte.

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe www.elefant.md sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Cum platesc?
Pentru produsele achizitionate pe www.elefant.md ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

·   plata in numerar/ramburs, la ridicarea coletului de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

Metode de livrare
In acest moment este posibila doar ridicarea personala de la punctul de lucru din Chisinau. Timpul de livrare variaza de la 48h pana la 8 zile.

Cum pot returna un produs/ o comanda?
Pentru a returna un produs va rugam sa va prezentati la punctul nostru de lucru din Chisinau.

In ce conditii pot returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Mall Online SA – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu elefant.md).

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu elefant.md). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Carti
Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini.

Accesorii
Ochelarii de soare trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului.