1. Definitii

2. Drepturile de proprietate intelectuala

3. Exonerare de raspundere

4. Limita accesului la site

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

6. Inregistrarea ca Utilizator

7. Pretul

8. Comanda

9. Facturare – plati

10. Garantia

11. Livrarea

12. Campaniile promotionale

13. Politica de retur

14. Informatii despre EEE si DEEE

15. Furnizorii

16. Forta majora

17. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

18. Frauda

19. Dispozitii finale

Site-ul elefant.md, denumit in continuare “elefant.md”, este detinut si administrat de societatea Mall Online SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 1016600009791 inregistrata la Camera Înregistrării de Stat, cu capital social in valoare de 5.400 lei si cu sediul in Mun. Chișinău, Str. A. Șciusev 68, MD-2012, Republica Moldova. Tel.:  061.000.901; E-mail:  contact@elefant.md.
Navigarea pe site-ul elefant.md urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.
elefant.md isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre elefant.md si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul, Comenzii.

1. Definitii

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul elefant.md.
Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – societatea Mall Online SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 1016600009791 inregistrata la Camera Înregistrării de Stat, cu capital social in valoare de 5.400 lei si cu sediul in Mun. Chișinău, Str. A. Șciusev 68, MD-2012, Republica Moldova.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. Drepturile de proprietate Intelectuala

Continutul site-ului elefant.md: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Mall Online SRL. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Mall Online SRL. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. elefant.md si logo-ul elefant.md sunt marci inregistrate ale Mall Online SRL
Mall Online SRL poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului elefant.md.
Utilizarea pe elefant.md a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. elefant.md nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

3. Exonerarea de raspundere

Mall Online SRL nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la elefant.md sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, elefant.md fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Mall Online SRL nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Mall Online SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul elefant.md, acestea fiind puse la dispozitia Mall Online SRL de catre furnizori.
Informatiile incluse pe elefant.md au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa contact@elefant.md, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunile blog literar, comunitate culturala si recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a elefant.md.
elefant.md isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
elefant.md, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar elefant.md nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

4. Limita accesului la site

Utilizatorii site-ului elefant.md pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu elefant.md, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. elefant.md nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda elefant.md si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, datele din actele de stare civila, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, profesie, loc de munca, formare profesionala, situatie familiala, situatie economico-financiara, date privind bunurile detinute, obisnuinte/preferinte/comportament, imagine, voce, date de geolocalizare/date de trafic.
Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe elefant.md, va primi comunicari comerciale din partea elefant.md doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. elefant.md va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.
Conform prevederilor Legii nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal, elefant.md garantează o protecţie maximă a datelor personale ale Clienţilor impotriva distrugerii, modificarii, blocării, copierii, răspîndirii, precum şi asupra altor acţiuni ilicite de natură să aducă atingere drepturilor acestora. Astfel, elefant.md prelucrează în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe elefant.md, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a elefant.md si cu utilizarea si prelucrarea de catre elefant.md, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientii beneficiază de drepturile prevazute de Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal, respectiv, dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul Mall Online SRL.
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre elefant.md si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.
elefant.md nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe elefant.md pentru niciun fel de prejudiciu.
Mall Online SRL este operator de date cu caracter personal inregistrat la Centrul National pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal al Republicii Moldova cu Nr. 0000886.

6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul elefant.md, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. elefant.md poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

7. Pretul

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului elefant.md sunt exprimate in Lei si contin T.V.A.

8. Comanda

Pentru a activa serviciul „Comanda cu un click”, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda cu un click. Aceste setari pot fi modificate oricand.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
elefant.md nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant elefant.md sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anunță că produsele au fost expediate.)
Pentru confortul si siguranta Clientului, exista optiunea ca timp de 30 de minute dupa plasarea unei Comenzi de a renunta la Comanda. Astfel, daca Utilizatorul care a plasat o Comanda din greseala sau a revenit asupra deciziei, Comanda se poate anula in 30 de minute dupa plasarea ei. In cazul platilor facute cu cardul, suma de plata finala se va retrage din contul Clientului doar la finalul celor 30 de minute.
elefant.md poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului elefant.md /partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, elefant.md nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, elefant.md isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii elefant.md va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Client si elefant.md in momentul primirii de catre Client de la elefant.md, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Elefant.md, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Elefant.md a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

9. Facturare – plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online (card bancar) sau ramburs.

10. Garantia

Pentru produsele achizitionate din magazinul online elefant.md se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:

 

  • produsul sa fi fost cumparat de la elefant.md si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
  • sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
  • sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
  • sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.

Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:

  • avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;
  • defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
  • deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
  • inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
  • distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor.

elefant.md nu ofera garantii Clientilor:

  • in cazul in care produsul achizitionat nu este potrivit cerintelor sau asteptarilor Clientilor;
  • dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;  
  • in cazul in care inlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

11. Livrarea

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.
Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Mall Online SRL va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Mall Online SRL va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca Mall Online SRL sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina Mall Online SRL
In cazul comenzilor cu ridicare personala, achitate online, este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a inregistrat comanda.

11.1 Conditii de livrare

La solicitarea elefant.md, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre elefant.md, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

11.2 Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

11.3 Produsele digitale (ebooks)

Produsele digitale se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in Comanda), deci nu se prezinta sub forma unor produse fizice, care sa fie livrate Clientului. Plata pentru cartile digitale se face exclusiv online (card bancar), plata ramburs nefiind posibila. Dupa achizitionare, produsele digitale vor fi listate si in contul Clientului.
Este obligatia si responsabilitatea Clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile disponibile pe site si sa se asigure, inainte de achizitionare ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze.
In masura in care Clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu Comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care elefant.rmds-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de Client. Linkurile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise, iar, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca elefant.md si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.
In situatia in care Clientul achizitioneaza un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul si/sau aceasta incompatibilitate este specificata in mod public pe site, nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat Clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza in conditiile specificate pe site.

12. Campaniile promotionale

12.1 Codurile promotionale

Codurile promotionale oferite de elefant.md prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa contact@elefant.md, care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.

Atentie! Promotiile pe elefant.md nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
elefant.md stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe elefant.md, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. elefant.md nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

12.2 Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale oraganizate de elefant.md, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

12.3 Vouchere / cupoane / coduri promotionale

12.3.1 Prevederi generale

Voucher = cod promotional, cupon promotional.
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.
Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta.
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, Elefant nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.
Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www.elefant.md.
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.elefant.md sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

12.3.2 Conditii de aplicare

Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.
Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Elefant isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Produsele care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.
In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte servicii.
Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.

12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda

In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Elefant.md nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.

12.4 Campanii cu produs cadou

Pentru a beneficia de produsul cadou valoarea totala a produselor achizitionate de Client trebuie sa atinga pragul minim de 250 MDL (taxele de curierat sunt incluse in categoria servicii). În cazul in care valoarea totala a produselor nu atinge acest prag, produsul cadou nu va fi disponibil.
Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la 1 PRODUS CADOU oferit in perioada de campanie per persoana fizica sau juridica (identificat ca si client/utilizator/user), indiferent de numarul comenzilor inregistrat de catre o persoana fizica sau juridica in perioada in care campania este in curs de desfasurare.
In cazul in care exista situatii de frauda identificate, elefant.md isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula comenzile fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
De asemenea, daca o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile integrale de retur se pot gasi la punctul 13. Politica de retur.

13. Politica de retur. Dreptul de revocare

13.1 Conditii generale

Elefant.md ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Comenzile cu livrare pe teritoriul Moldovei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, Elefant.md va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur.
In cazul comenzilor cu livrare internationala, returul nu este posibil.
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract.

13.1.1 Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice elefant.md intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@elefant.md sau prin telefon la numarul 061.000.901 sau sa efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate gasi in contul de utilizator, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, elefant.md poate refuza coletul.
Informatiile necesare care trebuie furnizate elefant.md pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

 

  • data expedierii coletului;
  • numarul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
  • modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, elefant.md efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de Elefant.md.

13.1.2. Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu elefant.md).
In conformitate cu legea in vigoare, elefant.md isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promotionale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu produs cadou. 

Carti
Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini. 

Produse pentru copii
Scaunele auto de copii, carucioarele sau jucariile se returneaza fie in ambalajele originale sigilate, fie in cazul in care au piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului. Produsele alimentare nu pot fi returnate.
 
Incaltaminte
Pantofii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului.
 
Imbracaminte
Produsele de lenjerie intima, costumele de baie si ciorapii nu pot fi returnate.
Cosmetice
Produsele cosmetice care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur. *Exceptie o fac parfumurile care se comercializeaza strict in perioada derularii campaniei "Parfumuri desigilate" in cazul careia, returul desigilat este acceptabil.
 
Accesorii
Ochelarii de soare trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului.
 
Ereadere si tablete
eReaderele si tabletele vor fi returnate in ambalajul original,  in starea in care se aflau la primirea coletului – fara zgarieturi pe ecran sau carcasa, fara urme de utilizare si insotite de toate documentele de garantie si fiscale.
 
Ebooks
Produsele digitale (ebooks) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucat sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.
 
Electronice
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
Te rugam sa completezi formularul de retur in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
De asemenea, daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la retur trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
- au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au urme de uzura sau folosire excesiva;
- zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- nu au toate accesorile primite in pachet;
- s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
- produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
- licentele OEM activate;
- indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.
 

 

1. TV, Audio& Foto , Electronice auto
Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.
 

2. Laptopuri & eReadere
Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.
Nu poti returna imprimantele si multifunctionalele ale caror consumabile le-ai desigilat.
Poti returna consumabilele de tipul acumulatori, cartuse pentru imprimanta, accesorii de birotica si papetarie, doar daca sunt sigilate.
 

3. Electrocasnice, Climatizare si boilere
Este recomandat sa returnezi aceste produse sigilate. Daca le-ai desigilat le poti returna doar daca nu au fost instalate/ montate sau folosite.
 

4. Smartphone, Telefoane, Tablete & Accesorii
Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.
Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software.

Poti returna foliile pentru tablete si telefoane mobile doar daca nu le-ai folosit.
Produsele ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare se pot returna doar sigilate, in caz contrar retururul se va accepta prin diminuarea contravalorii produsului prin valoarea servicilor de readucere la conformitate.
Nu se accepta retur produse care prezinta defecte cauzate de utilizarea acestuia cu produse /accesorii /software si /sau servicii care nu sunt compatibile cu produsul cumparat  ;produse cu defecte cauzate de scurtcicuitarea acumulatorului, de faptul ca sigiliile de protectie a acumulatorului sau celulele acestuia sunt deteriorate sau prezinta semne de interventie neautorizata.
Nu se accepta retur produse pentru care deschiderea, modificarea sau repararea produsului a fost efectuata de catre o alta entitate decat centrele autorizate de service sau daca numarul de serie al produsului ,codul de data al accesoriului sau numarul IMEI au fost indepartate, sterse sau au devenit greu vizibile sau au fost modificate in vreun fel.
Nu se accepta retur produse care au suferit expunerea la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice. Activarea senzorului de umezeala sau urmele de oxizi pot duce la scoaterea produsului din garantie, atat conventional cat si de conformitate.
Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare se pot returna doar sigilate, in caz contrar retururul se va accepta prin diminuarea contravalorii produsului prin valoarea servicilor de readucere la conformitate.
 

5. Ingrijirea parului si prepararea alimentelor
Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate. Daca le-ai desigilat le poti returna doar daca nu le-ai folosit.
 

6. Ingrijirea personala
Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate. Din motive de protectia sanatatii sau motive de igena nu pot fi accepteate produsele desigilate.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

13.1.3 Retur DOA (Dead on arrival)

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

13.1.4 Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data la care elefant.md este informat de catre Client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre elefant.md. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.

13.2 Dreptul de revocare

Prin comandarea şi achitarea produsului de pe site, Clientul încheie de fapt un contract încheiat la distanţă cu magazinul online SRL MALL ONLINE.
In conformitate cu prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din  25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor şi a dispoziţiilor Legii nr. 8 din 26.02.2016 privind drepturile consumatorilor la încheierea contractelor, Clientul are dreptul la revocarea contractului încheiat la distanţă.
Potrivit Legii nr. 8 din 26.02.2016, Clientul beneficiază de dreptul de a revoca contractul, fără a fi nevoit să justifice decizia sa şi fără a suporta alte costuri decît cele prevăzute la art. 12 alin. (3) şi art. 13, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului
Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Elefant.md va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Elefant.md in ceea ce priveste decizia de revocare a contractului.
Elefant.md va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

 

Sunt exceptate de la dreptul de revocare următoarele tipuri de contracte:

    a) contractele de prestări servicii, după executarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la revocare odată cu executarea completă a contractului de către Vînzător;

    b) contractele de furnizare de produse sau servicii al căror cost depinde de fluctuațiile de pe piețele financiare, pe care Vînzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de revocare;

    c) contractele de furnizare de produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

    d) contractele de furnizare de produse care sînt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

    e) contractele de furnizare de produse sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client;

    f) contractele de furnizare de produse care sînt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

    g) contractele de furnizare de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vînzare-cumpărare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile calendaristice şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vînzătorul nu le poate controla;

    h) contractele în cazul cărora Client i-a solicitat în mod expres Vînzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vînzătorul prestează alte servicii, în afara celor solicitate în mod expres de Client, sau furnizează alte produse decît piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de revocare se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

    i) contractele de furnizare de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

    j) contractele de furnizare de ziare, reviste și alte publicații periodice, cu  excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;

    k) contractele încheiate în cadrul unei licitații deschise;

    l) contractele de prestare de servicii de cazare, pentru alte scopuri decît cel rezidențial, servicii de transport de mărfuri, inclusiv închirierea unităţilor de transport în scop de transport de mărfuri la o anumită zi, servicii de închiriere de autovehicule pentru transportul de pasageri, care includ cel mult 8 locuri în afară de cel al şoferului, servicii de catering sau în legătură cu agrementul, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

m) contractele de furnizare de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul expres prealabil al Clientului și cu confirmarea acestuia că, în momentul în care îşi dă acordul, el își va pierde dreptul de revocare.
   
13.3. Exercitarea dreptului de revocare
In cazul in care Clientul solicita revocarea contractului in cadrul termenului legal, şi in cazul in care Comanda este achitata, Elefant.md se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de revocare a contractului. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
  • pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Clientul va informa elefant.md in ceea ce priveste intentia sa de revocare a contractului prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.

14. Informatii despre „Deşeurile Echipamentelor Electrice şi Electronice”

14.1 Clientul urmează să întreprindă masuri pentru protejarea mediului si a sanatatii populatiei, pentru prevenirea sau reducerea efectelor negative ale generarii si gestionarii deseurilor de echipamente electrice si electronice, deoarece acestea pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

Prin reducerea efectelor negative ale Echipamentelor Electrice şi Electronice („EEE”) se are în vedere următoarele:

14.1.1 Ţinînd cont că EEE pot contine substante periculoase cu potentiale efecte nocive asupra mediului si sanatatii umane in cazul negestionarii corecte, Clientul are obligatia de a selecta si colecta separat Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) si de a nu le elimina impreuna cu deseurile municipale nesortate;

14.1.2. Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va putea realiza prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispozitie de catre Autoritatile administratiei publice locale care colectează separat DEEE de la gospodariile particulare

Toată informaţia necesară colectării DEEE este plasată pe site-ul „e-reciclare.md”

 

15. Furnizorii

elefantmd are contracte de distributie de carte in format tiparit si electronic, film, dispozitive electronice de lectura, tablete, muzica si jocuri, cu edituri si producatori/importatori ai marcilor prezente in site. Furnizorii garanteaza in privinta detinerii tuturor drepturilor de autor si de difuzare pe teritoriul Moldovei, a calitatii produselor, a autenticitatii marcilor. elefant.md are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe site pasaje din carti si trailere muzicale/filme si regulamentele jocurilor pe care le vinde.

16. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.

17. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea din Republica Moldova. Orice conflict aparut intre elefant.md si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele competente de la domiciliul Clientului.

18. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului elefant.md isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor elefant.md, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor elefant.md, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

19. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Actualizat la data de 27.04.2016: Mall Online SRL – elefant.md.